Новини Захід Холод

Коротке знайомство з холодильними шафами від компанії Захід Холод

Холодильні шафи вітрини Захід Холод
Компанія Захід Холод пропонує холодильні шафи для торгових підприємств та закладів громадського харчування. У нашому асортименті агрегати різних розмірів та різновидів: одно- та дводверні, низькотемпературні, універсальні та ін. Прозорі дверцята дозволяють використовувати дане обладнання та як вітрину. Всі агрегати відрізняються надійністю та довговічністю. Ми продаємо їх за адекватними цінами з вигідними умовами постачання.

Конструктивні особливості
Холодильні шафи класифікують за трьома основними параметрами:

  1. Об'єм камери.
  2. Конструкція дверей та зовнішній вигляд.
  3. Температурний режим.

Залежно від призначення дверцят може бути скляним і непрозорим. У першому випадку холодильник одночасно використовується ще як вітрина, тобто його доцільно встановлювати в торговому залі. Розміри агрегату диктують необхідність встановлювати одностулкові або двостулкові двері, а режим видачі товару пояснює наявність або відсутність замка. Лицьова сторона може бути оформлена рекламним зображенням, якщо холодильник призначений для продажу товарів під якимось конкретним брендом.

Об'єм холодильника потрібно використовувати якомога ефективніше. Тому конструкція зазвичай передбачає встановлення полиць з різним інтервалом по висоті: одна справа, коли всередині стоять напої у пляшках, та інша, коли потрібно розкласти товар у низькій упаковці. Важливу роль грає спосіб відчинення дверей. Тягнути їх на себе для покупця зручніше, ніж зрушувати у бік по напрямних, але ця невелика незручність дозволяє заощадити місце у торговому залі. Також конструкція може припускати автоматичне закриття дверей, що дозволить не допустити випадкового розморожування камери.

За температурним режимом холодильні шафи можна розділити на звичайні та низькотемпературні. По-перше, товар зберігається в охолодженому стані, по-друге заморожується до -20 градусів за Цельсієм і нижчими показниками. У цьому випадку йдеться про потужність установки та кількість споживаної електроенергії.

Поради щодо вибору
Вибираючи для свого магазину, кафе чи ресторану торгове холодильне обладнання, слід звернути увагу на такі фактори:

Відповідність можливостей зберігати температурний режим для товару, який зберігатиметься всередині. Нагадаємо, що крім низькотемпературного режиму (до -25 градусів за Цельсієм) існує ще середньотемпературний (від 0 до -8°С), який використовується для охолоджених м'яса, кондитерських виробів та інших товарів. Ковбаса потребує температури від 0 до +5°С, прохолодні напої – до +10°С, вина та медикаменти зберігаються іноді при температурі трохи нижче за кімнатну до +15-18°С. Вибирайте агрегати, заздалегідь знаючи, що в них зберігатиметься.
Слід зважати на зовнішні габарити холодильника: скільки місця він займе в торговому залі, чи зручно буде відкривати двері клієнту або співробітникам для завантаження камери тощо. Не забувайте, що великі холодильні установки можуть просто не увійти до дверей Вашого кафе. Іноді вибирають агрегати менших розмірів, щоб встановити більше холодильників у торговому залі. При цьому вирішальну роль може зіграти різниця в ширині всього кілька сантиметрів.
Не варто заощаджувати на класі енергоефективності. Сучасне обладнання швидше окупиться з допомогою зниження витрат за оплату електроенергії.
Уважно вивчайте гарантійні умови, робіть вибір на користь надійного перевіреного обладнання, оскільки збитки у разі його поломки та псування продуктів, що зберігаються всередині, можуть виявитися вищими, ніж вартість самого холодильника. Перевагу повинен отримати продавець, який забезпечує сервісне обслуговування та ремонт.