Захід Холод понад 21 рік має досвід обслуговування демонстраційного та промислового холодильного обладнання, що дозволяє стверджувати - виконання головних умов використання торговельного обладнання дає можливість без проблем експлуатувати його протягом 4-5 років. І це стосується не лише іноземних торгових марок, а й наших виробників, де зазвичай комплектація включає системи охолодження перевірених Європейських виробників. Але часто буває, що складнощі у власників магазинів виникають на перші місяці, не пропрацювавши і року роботи, коли ще триває гарантійний період експлуатації.
У чому основні причини? За статистикою, лише у 17% поломок холодильних установок, причина була у заводському стані. Інші проблеми відбуваються з вини власника магазину та продавців, які працюють із обладнанням. Які основні причини цього? Раніше ми описували нюанси експлуатації холодильного обладнання при підвищеній температурі. Звичайно, Вам обов'язково варто дізнатися про всі нюанси, розглянуті у статті, оскільки в цій статті розглядати цього не будемо.
Головні джерела неправильної роботи торгової техніки можна класифікувати відповідно до джерел їх починань: - Низька дисципліна персоналу; - Порушення обов'язкових порад з експлуатації торгової техніки; - заводський брак та технологічні перебої.
Розглянемо ці причини. Технологічні збої, найчастіше, полягає у невеликих та некритичних неполадках. Можливо, перегорить лампочка, розійдеться кут демонстраційного скла, видасть помилку блок управління, що контролює роботу обладнання тощо. Вийти з ладу, наприклад, морозильні скрині з вини виробника практично не може. Адже там особливо нема чого ламатися!
Найчастіше джерело поломок - це перші два фактори. Серед головних режимів роботи, які нехтують власники та начальники, слід зазначити: нехтування зовнішньою температурою для експлуатації техніки, рекомендованих режимів роботи безпосередньо пристрою, перевищення обсягів викладки, повна відсутність обов'язкових регламентних робіт агрегату, непрофесійне встановлення та розташування.
Виділимо, що практично всі виробники холодильних демонстраційних пристроїв наносять покажчики для обсягів завантаження товарів, перевищувати які не варто. Не дотримання всіх цих норм призводить до роботи обладнання в режимі "на знос", що через певний проміжок часу може вивести з ладу сам холодильний агрегат.
Так, наприклад, нерідкі випадки, що керуючий з метою економії набуває недостатньо холодильних вітрин для викладання продуктів. У процесі експлуатації кількість товару може перевищити заплановану норму та його розміщують із порушенням норм експлуатації. Холодильник починає використовуватися в підвищеному режимі і через певний проміжок часу може вийти з ладу. Тому радимо встановлювати холодильні агрегати в кількості, трохи більшій від необхідного, для того щоб навіть при виході з ладу одного холодильника була можливість резервувати роботу і застрахуватися від збитків.
Важливим моментом правильного використання холодильних демонстраційних агрегатів є строга періодичність проведення технічних робіт. Рекомендована частота регламентного обслуговування вбирається у 8-х тижнів, а влітку трохи більше 4-х тижнів. Не виконання рекомендацій щодо періодичності регламентних робіт також одна із головних питань виходу з ладу торгових установок.
Насамкінець, практична порада – однією з найпопулярніших причин поломки торговельного обладнання є ненавченість, низька акуратність, непоінформованість та бажання поекспериментувати персоналом магазину. Іноді буває, що продавці елементарно не знають основних вимог щодо використання холодильника. І, буває випадково або несвідомо закупорюють отвір вентиляційного пристрою, кидають на агрегат папір, що перекриває підхід до нього прохолодного повітря і т. п. Зрідка трапляється, що персоналу просто цікаво випробувати перемикання параметрів холодильника, клацнути тумблерами. Це призводить до зміни навантаження, а часом і до виходу з експлуатації устаткування.
Тому поінформування та частий інструктаж торговців, які працюють із холодильним обладнанням, убереже Вас від поломки та фінансових втрат.