Де використовуються холодильні гірки? Поради від Захід Холод
Холодильні гірки використовуються у торгових приміщеннях – супермаркетах, ринках, невеликих магазинах. Вони є свого роду вітриною, у яких можна уявити та зберігати продукцію у належних умовах. Їх застосування необхідне підприємствам, які працюють із продукцією, що швидко псується, продуктами харчування, для яких необхідні певні умови зберігання. Особливості даного обладнання – забезпечення належної температури продукції, якісне охолодження. Бувають відкритого та закритого типу, що також прямо впливає на економічність, потужність та ступінь охолодження.
Сфера застосування Головне призначення такого обладнання – збереження продуктів харчування у належних умовах. Без них неможливо реалізовувати товари відповідно до чинних норм. Таким чином, їх використання – це обов'язок продавців, щоб уникнути накладення різноманітних санкцій, проведення перевірок, що може призвести до закриття бізнесу.
Холодильні гірки - необхідне обладнання для багатьох закладів. Так, часто їх використовують:
Оптово-роздрібні мережі з продажу продуктів харчування. На таких підприємствах, як «Метро» та «Ашан», наприклад, їх використання необхідне для зберігання молочної продукції, напоїв та інших продуктів. Кожну гірку можна використовувати для певного типу. Закриті гірки чудово підходять для забезпечення постійного холоду для молочної продукції. Крім того, в них можна забезпечити мікроклімат для рослинної їжі. Невеликі роздрібні магазини. Одна така гірка може зберігати кілька типів продуктів. Варто пам'ятати про товарне сусідство і не порушувати його. Заклади громадського харчування (такі як бістро) також можуть використовувати подібне обладнання для зберігання готової продукції. Їдальні вузів, шкіл, різних підприємств аналогічним чином можуть використовувати гірки. У косметичних салонах для зберігання різних кремів та інших виробів, яким потрібний холод. Від якості косметики, умов їх зберігання залежить можливість використання коштів та їхня результативність. Розглянемо приклад застосування в торгових мережах. Завдяки гіркам можна провести зонування. Так, ряд із молочною продукцією відокремлює ряд із ковбасними виробами та сирами, що дозволяє покупцям простіше орієнтуватися у приміщеннях. До того ж окремі секції можна використовувати під певний бренд, що також спростить вибір для клієнтів. Також можна провести брендування, що забезпечить постійний потік покупців.
Щоб забезпечити себе необхідним обладнанням, завжди необхідно проконсультуватися з фахівцями. Вони підкажуть, яка гірка підійде для тих чи інших цілей, залежно від типу господарської діяльності та фінансових можливостей. Ми пропонуємо якісні варіанти за найдоступнішими цінами.